úterý 15. března 2016

Velikonoční věnec z živých květin


Jarní kytičky u mě vždy navodí tu správnou jarní náladu!

Inspiraci na tento krásný jarní věnec jsem našla na blogu Denisy Bartošové.

Na první pohled jsem se zamilovala a věděla, že si ho vytvořím také :o)


Do větší misky dáme na dno kamínky nebo štěrk, aby se kytičkám dobře dařilo a neuhnívaly jim kořínky. Na kamínky položíme další misku, vycentrujeme a osázíme oblíbenými jarními kytičkami..
Narcisky, petrklíče, macešky, sedmikrásky.. To je na Vás!
Dozdobíme mechem a přidat můžeme také větvičky kočiček :o)


Věneček je sice skoro tak velký jako můj konferenční stůl, ale hrneček (nebo spíš hrnec) s čajem se mi tam vejde a nic jiného ke štěstí nepotřebuji :o)


Vždycky, když projdu pokojem, pohladí mě ten pohled po duši ♥
A až přijde čas velikonoc, dám si do středové mističky ještě kraslice, vylepším ho peříčky.. To bude krása!
Tak se do něj také pusťte, stojí to za to!

Žádné komentáře:

Okomentovat