pátek 13. listopadu 2015

Transferové obrázky


Máme v Idee novou vychytávku!
Jsou to transferové obrázky na různé tvrdé materiály, dokonce i na sklo a keramiku.
Nafotila jsem pro Vás postup, který je opravdu velmi jednoduchý a troufám si říct, že na něm opravdu není co zkazit..


Transferový obrázek je v podstatě velké dětské tetování :o)


Vystřihnete daný tvar, který vložíte do vody (max. 1 minuta, ale je hotov i dřív).


Že je obrázek připraven k aplikaci poznáte tak, že s ním lze na podkladu pohnout (transfer se od papíru odděluje).


Transfer přiložíme na požadovaný podklad (já zvolila skleněnou vázu) a papír opatrně začneme stahovat dolů. Vyhladíme jím i případné bublinky, které nám zůstaly pod transferem.


Zbytek bublinek zvládneme vyhnat i namočenou rukou..

A abyste mi věřili, že je to opravdu snadné, polepila jsem hned i druhou vázu :o)


Vystřihnout, namočit, přiložit, vyhladit..


Na skle se transfer ještě fixuje zapečením na 180°C cca 20 minut.
Pokud ale nemáte možnost obrázek zapéct (např. dáváte-li transfer na dveře, okno apod.), stává se kompletně voděodolným po 21 dnech.

A je to :o)
Jak se Vám líbí?
Já musím říct, že jsem nadšená!!



Žádné komentáře:

Okomentovat